Hvorfor?

Jeg kan godt lide at følge med i hvad der sker rundt omkring i verden, og især holde øje med hvad der kan forsøde min drengerøvs tilværelse... Som foreksempel Apple produkter. Så jeg skriver lidt her om hvad jeg falder over og hvad jeg gør mig af tanker...

fredag den 2. marts 2012

Apple iPad 3 event officielt

ipad 3 crop
iPad 3 - Retina Display?

Så er det officielt at Apple's iPad 3 vil blive præsenteret 7. marts i San Francisco.
Det bliver interessant at se hvor mange af rygterne der taler sandt.
Et af rygterne ser ihvertfald ud til at holde stik; Som man kan se på billedet har iPad 3 fået en noget bedre opløsning og det tyder på Retina display.
På billedet kan man ikke se en Home knap, så måske den virkelig er fjernet. Det kan selfølgelig også være at iPad'en på billedet "ligger ned" så den bare ikke kan ses på billedet.
Det bliver ihvertfald spændende at se vidunderet.
(Nyheden er allerede 3 dage gammel men det skal da lige nævnes)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar